Інклюзивна освіта

Нормативно-правова база для організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти


Постанови
Постанова КМУ від від 26.08. 2025 р. № 1036 "Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти"
Постанова КМУ від 04.04.2025 р. № 381 "Про затвердження Порядку утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти"
Постанова КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»


Накази
Наказ МОН від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності»

Листи
Лист МОН від 18.08.2025 №1/17201-25 "Щодо організації дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти (лист МОН від 04.09.24 № 6/688-24)
Лист МОН № 6/679-24 від 03.09.24 року Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році
Лист МОН від 31 серпня 2023 р. № 1/13094-23 Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році
Методичні рекомендації № 1/11479-23 від 03.08.2023 р. «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»
Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
Лист МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти"
Лист МОН України №1/10258-22 від 06.09.2022 р. “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році”
Лист МОН України №1/9540-22 від 19.08.2022 р. “Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти”
Лист МОН № 1/23180-21 від 30.12.2021 "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах"
Лист МОН України №4/1196-22 від 08.06.2022 р. “Про методичні рекомендацї щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку”
Методичні рекомендації дляінклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніхтруднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
Лист МОН від 25 червня 2020 року № 19-348 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти"
Лист МОН від 16.06.2020 р. № 1/9-328 "Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини"
Лист МОН № 1/9-302 від 04 червня 2020 р. "Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП закладами освіти в літній період"
Лист МОН України №1/9-691 від 13.11.2018 р “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”
Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України № 2.5-281 від 05.02.2018 “Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя”


Інфографіки про інклюзивне навчання



Запитання — відповідь
 
На допомогу спеціалісту
 
 

 






















Немає коментарів:

Дописати коментар