Записник психологині
Блог практичних психологів закладів дошкільної освіти м. Кам'янець-Подільського
Скарбничка психологині
Професійне зростання
Педагогічні розробки
Оплата праці практичного психолога
Запитання — відповідь
Інклюзивна освіта
Діти з порушеннями психофізичного розвитку
Антипандемійний кейс
Психолог і Я на кожен день
Шпаргалка для педагогів
Батькам на замітку
Для дітей
Музична аптечка
Притчі
Вустами дитини
Відео
Учасники освітнього процесу й війна: підтримуємо та заспокоюємо
Діти з порушеннями психофізичного розвитку
Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по різному
В. Сухомлинський
Формуємо в немовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації
7 кроків, щоб упровадити візуальний розклад у роботу з дитиною, яка має РАС
Види візуальних розкладів для дітей із РАС
Корегуємо порушення сенсорної інтеграції
Сенсорна інтеграційна терапія вдома: ідеї для батьків
Сенсорна дезінтеграція стратегії для допомоги дитині
Сенсорна інтеграція розкладаємо по поличках
Що варто знати про сенсорну інтеграцію
Типові сенсорні порушення у дитини: чому виникають та що порадити батькам
Нав’язливі дії дитини: як реагувати й усунути
Як взаємодіяти з дитиною, яка має порушення опорно-рухового апарату
Як взаємодіяти з дитиною, яка має психічні порушення
Як взаємодіяти з дитиною, яка має порушення слуху
Як взаємодіяти з дитиною, яка має порушення зору
Як взаємодіяти з дитиною, яка має порушення мовлення
Як взаємодіяти з дитиною, яка має ЗПР
Чого насправді потребує дитина з особливими потребами
Як займатися з дітьми, що мають порушення розвитку
шпаргалка для батьків
Як виховувати дитину з порушеннями психофізичного розвитку
Принципи допомоги дитині, що має порушення психофізичного розвитку
Якщо в групі дитина з РДУГ... Шпаргалка для педагогів
Як взаємодіяти з дитиною, що має РДУГ: три лайфхаки для вихователів
Розлад дефіциту уваги та гіперактивності
Діти з руховою розгальмованістю або РДУГ: правила організації та проведення занять
Психолого-педагогічний супровід дітей з руховою розгальмованістю та РДУГ
Дитина з руховою розгальмованістю
Ігри для роботи вихователів із дітьми, що мають РДУГ
Дитина з РДУГ: допомагаємо вихователям знайти до неї підхід
Дитина з розладами аутистичного спектра у звичайному ЗДО: що має знати вихователь
Порушення усного мовлення
Дитячий церебральний параліч
Помірна розумова відсталість
Легка розумова відсталість
ЗПР психогенного генезу
ЗПР церебрально-органічного генезу
ЗПР соматогенного генезу
ЗПР конституційного генезу
Класифікація порушень психофізичного розвитку у дітей
Види розумової відсталості
Типи затримки психічного розвитку
Дитячий церебральний параліч прояви та форми
Як взаємодіяти з дитиною, яка має гіперкінези
11 міфів про аутизм
Робота з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра діагностичний аспект
Карта спостереження за дитиною, що має РАС
Особливості поведінки моєї дитини
Дитина з РАС + обтяжена ковдра = спокій дорослих
Як вибрати обтяжену ковдру
Як допомогти дитині із зоровою чутливістю
Дитина з епілепсією у дитячому садку
12 міфів про епілепсію
Серед вихованців дитина з епілепсією що має знати практичний психолог
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар