Інклюзивна освіта

Нормативно-правова база для організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти


Постанови
Постанова КМУ від 09 грудня 2020 р. № 1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»

Накази
Наказ МОН від 23.04.2018 № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти"
Наказ МОН від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності»

Листи
Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
Лист МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти"
Лист МОН України №1/10258-22 від 06.09.2022 р. “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році”
Лист МОН України №1/9540-22 від 19.08.2022 р. “Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти”
Лист МОН № 1/23180-21 від 30.12.2021 "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах"
Лист МОН України №4/1196-22 від 08.06.2022 р. “Про методичні рекомендацї щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку”
Методичні рекомендації дляінклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніхтруднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
Лист МОН від 25 червня 2020 року № 19-348 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти"
Лист МОН від 16.06.2020 р. № 1/9-328 "Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини"
Лист МОН № 1/9-302 від 04 червня 2020 р. "Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП закладами освіти в літній період"
Лист МОН України №1/9-691 від 13.11.2018 р “Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти”
Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України № 2.5-281 від 05.02.2018 “Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя”


Інфографіки про інклюзивне навчання



Запитання — відповідь
 
На допомогу спеціалісту
 
 

 






















Немає коментарів:

Дописати коментар