06 грудня 2017 року в закладі дошкільної освіти
№16 «Айболить» відбулась консультація для практичних
психологів на тему: «Розвиток психологічної компетентності вихователя ЗДО», проведена практичним
психологом Радавчук Л. В.
Питання підвищення рівня психологічної компетентності
педагогів завжди було актуальним. Адже педагогові варто бути ще й
психологом - лише тоді він зможе
організувати такий освітній процес, який сприятиме особистісному розвитку
дитини.
Перед практичними психологами постало питання: Якого
педагога сьогодні можна назвати компетентним? Вони спробували детальніше проаналізувати
структуру та значення психологічної компетентності вихователя ЗДО, яку роль відіграє психолог в підвищенні психологічної
компетентності.
Адже, ефективність педагогічної діяльності напряму залежить від того, на скільки
педагог може скористатися всім арсеналом психологічних ресурсів, необхідних в
конкретній ситуації, на скільки володіє запасом психологічних знань, які
сприяють прийняттю правильного рішення, на скільки може правильно організувати
процес взаємодії з дітьми, та уникнути професійних деформацій, професійного
вигорання і розчарування в собі і своїй
діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар